OFFICE MANAGER / ASYSTENTKA BIURA
Intebuco Polska Sp. z o.o.
Miejsce pracy: Chorzów - Batory (Śląsk)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za kompleksową organizację pracy biura. Przede wszystkim nadzór nad prawidłowym przepływem informacji i obiegiem dokumentów w ramach Spółki: zarządzaniem kalendarzem spotkań oraz przygotowywaniem, wysyłką i rejestrowaniem dokumentacji, materiałów, pism i raportów, ofert, faktur, protokołów itp. Office Manager / Asystentka Zarządu będzie również organizowała i koordynowała realizację zadań i spotkania konsultantów i wspierała ich pod względem administracyjnym.
Wymagania:
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe (lub w trakcie studiów, preferowane kierunki ekonomia, finanse, prawo, administracja, zarzadzanie, informatyka lub pokrewne),
- umiejętność sporządzania korespondencji,
- dobra znajomość oprogramowania Microsoft Office,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista,
- umiejętność pracy w zespole,
- komunikatywność, sumienność, systematyczność,
- doskonała organizacja pracy.
Obowiązki:
- bieżąca pomoc w realizacji zadań biura,
- archiwizacja dokumentacji biura Zarządu,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów i informacji,
- przygotowanie dokumentów,
- pilnowanie terminów składania ofert, realizacji zleceń,
- prowadzenie rejestrów na potrzeby firmy,
- zamawianie produktów na potrzeby biura, kontrola stanu biura.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę po okresie próby,
- przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pakiet świadczeń dodatkowych (Multisport),
- premie i dodatki,
- miejsce pracy: Chorzów,
- praca na miejscu, bez potrzeby wyjazdów służbowych w godzinach 7:00 – 15:00 lub 8:00 – 16:00.